محسنی بوک

محسنی بوک

بزرگترین آرشیو کتابهای توانبخشی در ایران
محسنی بوک

محسنی بوک

بزرگترین آرشیو کتابهای توانبخشی در ایران

کتاب بابایی و اولین روز مدرسه

کتاب بابایی و اولین روز مدرسه

بابایی و اولین روز مدرسه

 

رده سنی: 4 تا 7 سال

 

نویسنده: مایک ونوتکا

 

مترجم: سمیه حیدری

 

وقت مدرسه رفتن رسیده!

در اولین روز مدرسه، بابای الیور اصلا آماده نیست...

نگران است، دلش درد می‌کند و دوست دارد در خانه بماند.

ولی الیور زیر بار نمی‌رود.

اگر اولین روز مدرسه واقعا سرگرم‌کننده باشد، چی؟

اگر شروع سال تحصیلی هیجان‌انگیز باشد، چی؟

 

 

کتاب پیش دبستانی من دارم می‌آیم!

کتاب پیش دبستانی من دارم می‌آیم!

پیش دبستانی من دارم می آیم

رده سنی: 5+ سال

 

نویسنده: دی جی اشتاین برگ

 

مولف: زینب طاهری

 

امروز، اولین روز پیش دبستانی من است.

آنجا یک عالمه قانون بامزه داریم!

تازه، کارهای جالبی هم انجام می‌دهیم:

شن‌بازی، رنگ‌بازی، قصه‌خوانی برای خرسی‌ها،

ساختنِ آدم‌برفی پنبه‌ای و... پیتیکو پیتیکو، آخ‌جون اسب‌بازی!

دینگ دینگ! پیش به سوی پیش‌دبستانی!

کتاب بلدم برم دستشویی!

کتاب بلدم برم دستشویی!

بلدم برم دستشویی

آموزش دستشویی رفتن به کودکان

 

رده‌ی سنی: 2 تا 5 سال

 

نویسنده: آلیسون جاندو

 

مترجم: سمیه حیدری

 

وقتی که دستشویی دارم

 

خوب گوش می‌دم به بدنم

 

می‌رم سراغ لگنم

 

اون لگنی که راحت و قشنگه

 

تمیز و رنگارنگه!

 

راحت می‌شم از پوشک

 

من دیگه نیستم کوچک!

پی تی مستر - تست های کنکور کارشناسی ارشد فیزیوتراپی 1390 تا 1401

پی تی مستر - تست های کنکور کارشناسی ارشد فیزیوتراپی 1390 تا 1401

پی تی مستر - تست های کنکور کارشناسی ارشد فیزیوتراپی 1390 تا 1401

نویسنده: سهیل حجازی یکتا

 

 

(این کتاب فقط شامل پاسخ‌های تشریحی می‌باشد.)

 

جهت مشاهده سوالات بر روی عناوین زیر کلیک نمایید:

دانلود دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد فیزیوتراپی