محسنی بوک

محسنی بوک

بزرگترین آرشیو کتابهای توانبخشی در ایران
محسنی بوک

محسنی بوک

بزرگترین آرشیو کتابهای توانبخشی در ایران

مهارت های پیش نوشتاری

مهارت های پیش نوشتاری



کتاب مهارت های پیش نوشتاری

(ویژه پیش دبستانی)

تالیف: شیرین ملکی

کتاب من میتوانم خشم خود را کنترل کنم

کتاب من میتوانم خشم خود را کنترل کنم



کتاب من می توانم خشم خود را کنترل کنم

از مجموعه کتاب های بهترین خودت باش

(گروه سنی 2 تا 4 سال)

نویسنده: آنا براون

ترجمه: نرگس فولادلو

بهترین خودت باش پسر

بهترین خودت باش دختر

با شناخت مغز، کودک می تواند هوشمندتر از آنچه هست باشد.

    کودک می تواند باهوش‌تر از آنچه که هست باشد.
    کودک می تواند ذهنش را رشد دهد.
    کودک می تواند بر قدرت ذهنش تسلط پیدا کند.
    کودک می تواند انگیزه‌اش را تقویت کند.
    کودک می تواند بهتر برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کند.
    کودک می تواند به احساسات، افکار و رفتارش مسلط باشد.
    کودک می تواند اعتماد به نفسش را افزایش دهد.
    کودک می تواند به بهترین خودش تبدیل شود.

گفتار و صدا در شکاف کام

گفتار و صدا در شکاف کام



کتاب گفتار و صدا در شکاف کام

نویسندگان: Linda D. Vallino - Dennis M. Ruscello - David J. Zaiac

ترجمه: رضوان صفرزادگان - دکتر سمیرا آقادوست

فهرست کتاب:

    مشکلات گفتاری و تشدید
    مقدمه
    مروری بر مکانیسم دریچه‌ی کامی - حلقی
    آناتومی
    عملکرد
    اختلالات ارتباطی مرتبط با شکاف کام
    ویژگی‌های تشدید
    پرخیشومی
    کم‌خیشومی
    تشدید کم‌خیشومی - پر خیشومی(تشدید مختلط)
    تشدید در بن بست
    و...

کتاب یک کوچولو غصه دارم

کتاب یک کوچولو غصه دارم



یک کوچولو غصه دارم

نویسندگان: هالی براکمن و لیابوئن

ترجمه: امیر حسین میرزائیان

غم برای کودکان مشکل بزرگی است!

این کتاب به کودک شما که تازه شروع به یافتن و شناختن و احساساتش کرده، کمک میکند تا بفهمد غم چگونه احساسی است و چطور بر او تاثیر میگذارد.

روایت ملایم و نثر ساده‌ی کتاب موضوع را برای کودک ساده و خودمانی مطرح میکند.

کتاب به کودک توضیح، دلگرمی و ابزار لازم برای درک غم و غصه و غلبه بر این احساس را ارائه میکند.

کتاب یک کوچولو عصبانی ام

کتاب یک کوچولو عصبانی ام



یک کوچولو عصبانی ام

نویسندگان: هالی براکمن و لیابوئن

ترجمه: امیر حسین میرزائیان

کودکان هم میتوانند خیلی عصبانی بشوند!

این کتاب به کودک شما میفهماند که عصبانیت عادی است و همه‌ی آدم ها، حتی بزرگسالان، عصبانی میشوند.

روایت خودمانی و نثر ساده‌ی کتاب، تشخیص عصبانیت را برای کودک به شکلی ساده مطرح می کند و راه های لازم برای پشت سر گذاشتن عصبانیت را به او می‌آموزد.